if the world ends tomorrow, would you befriend your worst enemies today?

HELL NO.

31 July 2011

MALAS NAHDAMAR LA-KARABUM!!





Siapa tak dapat tangkap tajuk saya, dia suka puasa nyok-nyok... tak tauuuu...



SALAM RAMADHAN AL-MUBARAK.

Sebenarnya saya terlepas pengumuman puasa, tapi kemudian saya tengok timeline di Twitter ramai yang sedang ucapkan salam hari perjuangan ni, jadi saya anggap ianya selamat untuk diucapkan sekarang :)

Ramadhan, ya? Hmm, puasa dah qadar? Kalau belum, dah terlambatlah, ya, hahaha. Dah bersiap untuk sahur pertama esok?

Saya cuma nak ucapkan semoga hati kita kuat hadapi segala dugaan Tuhan. Musuh kita sekarang ni cuma tinggal nafsu kita, jin syaitan dah diikat semula. Jadi ayuh yok, kita usaha?

Banyak benda nak disiapkan lepas raya, jadi saya rasa biarlah saya enjoy ramadhan saya dengan nikmatnya :)

p/s : ramadhan ketiga tanpa dia. :’)

1 comment:

Penulisan